GrY kOmPuTeRoWe
FoRuM o GrAcH kOMpUteRoWyCh
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna
->
Simsy 2
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
O forum
----------------
Regulamin
Wasze pomysly
O Simsach
----------------
Simsy 1
Simsy 2
Simsy 3
Nowinki The Sims 2
Różne poradniki
Simowe Gry
Gry RPG
----------------
Gothic I
Gothic II
Gothic II Noc Kruka
Gothic III
Gry przez Neta
----------------
Lineage 2
Tibia
Gry Strategiczne
----------------
Age of Empires
Age of Empires Rise of Rome
Heroes III
Heroes IV
Heroes V
Gry na Necie :)
----------------
Bite Fight
Ogame
Gierki Online
Bajki i Filmy
----------------
Władcy Much
Dragon Ball
Ed Edd Eddy
Sąsiedzi
Off topic
----------------
Ksiega gosci
Kawaly
Iłża
Nasze opowiadania
Ostrzeżenia
Nasze gry, programy itp
Quizy
Dowcipy
Meteorologia
Wakacje
Snikers - program do pogawędek gg:6022311
----------------
Problemy, pytania
Błędy
Na luzie
Tutoriale
Snikers
Komunikatory
----------------
Gadu-Gadu
Hakerstwo
----------------
Wszystko dotyczące hakerstwa i zapobiegania
Śmietnik
----------------
Czyli nie potrzebne tematy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Matek13
Wysłany: Nie 19:23, 22 Kwi 2007
Temat postu: Poradniki Buduj razem z nami!
Domek na drzewie
1. Wczytujemy wybraną parcelę mieszkalną, bądź publiczną.
2. Budujemy zamknięte pomieszczenie bez fundamentów.
3. Powierzchnię nad ścianami pokrywamy dowolną podłogą.
4. Ściany spod podłogi usuwamy.
5. Dopasowywujemy odpowiednie drzewo (drzewa) i stawiamy je pod podłogą oraz dodajemy schody (drabinę).
6. Całość ogradzamy dowolną barierką i ustawiamy obiekty. Taras gotowy!
Domek na drzewie
Powtarzamy wszystkie czynności do punktu 5.
6. Ustawiamy ściany tak, aby tworzyły pomieszczenie.
7. Malujemy ściany, dodajemy barierki, okna, drzwi, dach.
8. Noi i domek gotowy! Można w nim urządzić np. miejsce do zabaw dla dzieci.
Płatne WC
1. Budujemy np. łazeinki.
2. Przed drziami do łazienki budujemy przedsionek.
3. Do przedsionka dodajemy zwykłe drzwi.
4. Elektronika/ inne / urządzenie biletujące. Wstawiamy obiekt do przedsionka.
5. Gdy już gramy, klikajac na urządzeniu ustalamy cenę i karzemy pobierać opłaty.
Podziemny Garaż
1. Liczymy 10 kratek od chodnika i tam robimy fundament o długości 7 kratek, i szerokości 1.
2. Przy fundamencie obniżamy teren o 16 kratek i równamy wzdłuż fundamentu.
4. Wpisujemy kod "boolProp constrainfloorelevation false" i stawiamy podjazd.
5. Następnie wyrównujemy podjazd, zostawiając dwie kratki od chodnika.
6. Niszczymy fundamenty.
7. Potem, podnosimy wyrównany wcześniej teren pod podjazdem o następującą liczbę kliknięć:
Rząd pierwszy 10 kliknięć
Rząd drugi 8 kliknięć
Rząd trzeci 6 kliknięć
Rząd czwarty 4 kliknięć
Rząd piąty 2 kliknięć
10-10-10-10-10-10-10, aż do końca zniżonej części działki, i tak po kolei.
8. Kasujemy podjazd. Powinniśmy mieć taki równomiernie opadający zjazd.
9. Teraz klikamy strzałkę, która sprawi, iż cofnie się nasz ostatni ruch. Tada: Mamy krzywy podjazd.
10. Wyrównujemy resztę niezagospodarowanego gruntu, i wpisujemy kod "Moveobjects on".
11. Kładziemy przedłużenie.
12. Wyrównujemy przedłużenie z dolną częścią garażu.
13. Kasujemy przedłużenie i cofamy ruch.
14. Budujemy garaż, a na nim (lub obok) dom, i gotowe
Dom nad wodą
1. Budujemy dowolną bryłę domu na parterze.
2. Budujemy piętro. Konieczna jest budowa tarasu.
3. Dzielimy piętro na pokoje według uznania. Dodajemy podłogi. Urządzamy piętro tak, jakby nie było parteru. Możemy dodać również kolejne piętro.
4. Zależnie od kształtu domu budujemy schody, najlepiej w stronę ulicy. Dobrym pomysłem jest podwyższenie, tak jak na obrazku. Doprowadzamy dowolnie ścieżkę do ulicy. Musi być koniecznie wyłożona z podłogi.
5. Jeżeli mamy podest, to wyrównujemy jak największą jego część do poziomu działki.
6. Schodzimy na parter i usuwamy jego ściany. Następnie wchodzimy na piętro i widzimy rezultaty. Dom jest uniesiony w powietrzu.
7. Otaczamy wodą dowolnie teren wokół domu. Podłoga na ścieżce uniemożliwi jej zalanie przy budowie zbiorników wodnych.
8. Wpisujemy kod: moveobjects on
9. Na parterze wyrównujemy wodę tak, aby odległość między ziemią pod wodą, a podłoga naszego domu wynosiła 2 piętra.
10. Ustawiamy kolumny. Jeżeli nie posiadamy tych kilku - piętrowych, to możemy wstawić 2 na sobie.
11. Na koniec wykańczamy dom i otoczenie. Gotowe!
Winda
1. Umieszczamy windę na parterze
2. Ogradzamy windę ścianami dookoła.
3. Piętro pokrywamy podłogą.
4. Stawiamy windę na piętrze
5. No i gotowe!
Mozaika
Aby uzyskać powyższy efekt wystarczy:
1. Tworzymy nową działkę. Następnie niskimi płotkami tworzymy wzór jaki chcielibyśmy uzyskać.
2. Kiedy wzór gotowy, wypełniamy go wybranymi teksturami
3. Następnie z wciśniętym klawiszem Ctrl jedziemy płotem po tych samych liniach, z tym, że teraz płot się usunie i pozostanie sama mozaika.
Trybuny
1. Tworzymy nową działkę i narzędziem do "edytowania" powierzchni terenu robimy trzy co raz to wyższe pagórki.
2. Gdy mamy trzy pagórki wyrównujemy ich powierzchnię, dodajemy schodki z każdego z nich i dodajemy fotele (jak w kinie).
3. Dodajemy płoty
4. Na zakończenie pod fotelami można dać ładną podłogę. Efekt jest rewelacyjny i w sam raz na imprezki naszych simów!
Półpiętra
Stwarzamy nową działkę, i wchodzimy do jej wnętrza. Budujemy dwa piętra o takiej samej wielkości.
Wciskamy: Ctrl+Shift+C i w okienku wpisujemy kod: boolProp constrainFloorElevation false, i stwarzamy fundametny w pomieszczeniu oraz na zewnątrz (aby uzyskać zadowalający nas efekt nie wypełniajmy fundamentami całego pomieszczenia)
Dodajemy różne bajery, w stylu płotków i schodków. Podobnie jak na obrazku
I wszystko gotowe. Teraz malujemy ściany i upiększamy nasze "półpiętro" w mieszkaniu.
Most i most z łukiem
Stwarzamy w grze nową działkę, na której tworzymy fundamenty. Środek wypełniamy podłogą (wg. uznania)
Następnie narzędziem, którym tworzyliśmy fundamenty, z wciśniętym klawiszem Ctrl usuwamy boczne i nie potrzebne już elementy fundamentu.
Po wycięciu nie potrzebnych fragmentów do naszego mostku dołączamy schody
Most jest już gotowy! Teraz możemy dodać mu poręcze w postaci płotów a pod nim może płynąć rzeczka.
Most z łukiem
Wpisujemy kod:boolProp constrainFloorElevation false
Budujemy zwykły most na fundamentach.
Podnosimy teren pod mostem. jak widzimy dzięki kodowi most też się unosi. Kształtujemy efekt aż uzyskamy satysfakcjonujący nas efekt.
Wpisujemy kod: boolProp constrainFloorElevation true
Wyrównujemy teren pod fundamentami.
Robimy jeziorko, rzeczkę, lub zostawiamy most nad ziemią. Gotowe!
Piwnica
Stwarzamy w grze nową działkę, wchodzimy do niej i tworzymy dół
Narzędziem które prostuje teren, wyprostowujemy ściany oraz podłoże dołu
Dół otaczamy fundamentami
Pokrywamy podłogą fundamenty *można także pokryć kawałek poza fundamentami jednak nie cały* od pokrytego terenu spuszczamy schody do naszego dołku
Pozostałości także pokrywamy podłogą i piwnica gotowa Smile
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par
HEDONISM
Regulamin