Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna GrY kOmPuTeRoWe
FoRuM o GrAcH kOMpUteRoWyCh
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kody

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna -> Heroes V
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matek13
Administrator


Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Śro 9:51, 25 Kwi 2007    Temat postu: kody

Pamiętaj o zrobieniu kopi zapasowej pliku przed modyfikacją.

Aby użyć kodów w grze, najpierw musisz aktywować konsolę.
Aby to zrobić znajdź i otwórz w Notatniku plik:
autoexec.cfg
Zlokalizujesz go w katalogu gry, w podkatalogu profiles.
Dodaj do pliku autoexec.cfg jako ostatnią linię:

setvar dev_console_password = schwinge-des-todes

Końcówka pliku powinna po modyfikacji wyglądać tak:


//==============================
// Startup
mainmenu
setvar dev_console_password = schwinge-des-todes



Podczas gry naciśnij klawisz [~] aby przywołać konsolę. Wpisz w niej poniższe kody:

add_all_spells - zaznaczony bohater może używać wszystkich czarów

add_gold # - dostajesz ilość złota, za # podaj wartość (np. 10000

add_money # - dostajesz pieniądze, za # podaj wartość (np. 10000. Dodatkowo gdy wpiszesz ten kod, podana przez Ciebie wartość zostanie pomnożona o 1000 sztabek złota

clear_money - zabiera Ci wszystkie złoża złota i pieniądze

set_hero_luck_morale X Y - ustawia szczęście X i morale Y dla zaznaczonego bohatera. Przykład: set_hero_luck_morale 5 3

add_exp # - dodaje punkty doświadczenia dla zaznaczonego bohatera, za # podaj wartość

show_player_money # - szpiegujesz przeciwnika ile ma pieniędzy, przykład: show_player_money 2, gdzie 2 to numer przeciwnika

show_hero_mp - pokazuje ilość ruchów zaznaczonego bohatera

@Win() - wygrałeś misję

@Loose() - przegrałeś misję



Ustawienie zręczności:

Wpisz w konsoli:
add_skill NAME
lub
add_skill ID

aby ustawić poziom umiejętności, aktywowanie, zdolności. Możesz je wpisać jako nazwa (NAME) albo jako identyfikator (ID).
Przykład: add_skill Sorcery lub add_skill 8, oba kody dadzą ten sam efekt.

Poniżej przedstawione zostały poszczególne nazwy (NAME) i odpowiadające im identyfikatory (ID), które można użyć w tym kodzie.


Umiejętności:

SKILL_LOGISTICS - 1
SKILL_WAR_MACHINES - 2
SKILL_LEARNING - 3
SKILL_LEADERSHIP - 4
SKILL_LUCK - 5
SKILL_OFFENCE - 6
SKILL_DEFENCE - 7
SKILL_SORCERY - 8
SKILL_DESTRUCTIVE_MAGIC - 9
SKILL_DARK_MAGIC - 10
SKILL_LIGHT_MAGIC - 11
SKILL_SUMMONING_MAGIC - 12
SKILL_TRAINING - 13
SKILL_GATING - 14
SKILL_NECROMANCY - 15
SKILL_AVENGER - 16
SKILL_ARTIFICIER - 17
SKILL_INVOCATION - 18



Aktywowanie:

PERK_PATHFINDING - 19
PERK_SCOUTING - 20
PERK_NAVIGATION - 21
PERK_FIRST_AID - 22
PERK_BALLISTA - 23
PERK_CATAPULT - 24
PERK_INTELLIGENCE - 25
PERK_SCHOLAR - 26
PERK_EAGLE_EYE - 27
PERK_RECRUITMENT - 28
PERK_ESTATES - 29
PERK_DIPLOMACY - 30
PERK_RESISTANCE - 31
PERK_LUCKY_STRIKE - 32
PERK_FORTUNATE_ADVENTURER - 33
PERK_TACTICS - 34
PERK_ARCHERY - 35
PERK_FRENZY - 36
PERK_PROTECTION - 37
PERK_EVASION - 38
PERK_TOUGHNESS - 39
PERK_MYSTICISM - 40
PERK_WISDOM - 41
PERK_ARCANE_TRAINING - 42
PERK_MASTER_OF_ICE - 43
PERK_MASTER_OF_FIRE - 44
PERK_MASTER_OF_LIGHTNINGS - 45
PERK_MASTER_OF_CURSES - 46
PERK_MASTER_OF_MIND - 47
PERK_MASTER_OF_SICKNESS - 48
PERK_MASTER_OF_BLESSING - 49
PERK_MASTER_OF_ABJURATION - 50
PERK_MASTER_OF_WRATH - 51
PERK_MASTER_OF_QUAKES - 52
PERK_MASTER_OF_CREATURES - 53
PERK_MASTER_OF_ANIMATION - 54
PERK_HOLY_CHARGE - 55
PERK_PRAYER - 56
PERK_EXPERT_TRAINER - 57
PERK_CONSUME_CORPSE - 58
PERK_DEMONIC_FIRE - 59
PERK_DEMONIC_STRIKE - 60
PERK_RAISE_ARCHERS - 61
PERK_NO_REST_FOR_THE_WICKED - 62
PERK_DEATH_SCREAM - 63
PERK_MULTISHOT - 64
PERK_SNIPE_DEAD - 65
PERK_IMBUE_ARROW - 66
PERK_MAGIC_BOND - 67
PERK_MELT_ARTIFACT - 68
PERK_MAGIC_MIRROR - 69
PERK_EMPOWERED_SPELLS - 70
PERK_DARK_RITUAL - 71
PERK_ELEMENTAL_VISION - 72



Zdolności:

KNIGHT_FEAT_ROAD_HOME - 73
KNIGHT_FEAT_TRIPLE_BALLISTA - 74
KNIGHT_FEAT_ENCOURAGE - 75
KNIGHT_FEAT_RETRIBUTION - 76
KNIGHT_FEAT_HOLD_GROUND - 77
KNIGHT_FEAT_GUARDIAN_ANGEL - 78
KNIGHT_FEAT_STUDENT_AWARD - 79
KNIGHT_FEAT_GRAIL_VISION - 80
KNIGHT_FEAT_CASTER_CERTIFICATE - 81
KNIGHT_FEAT_ANCIENT_SMITHY - 82
KNIGHT_FEAT_PARIAH - 83
KNIGHT_FEAT_ELEMENTAL_BALANCE - 84
KNIGHT_FEAT_ABSOLUTE_CHARGE - 85
DEMON_FEAT_QUICK_GATING - 86
DEMON_FEAT_MASTER_OF_SECRETS - 87
DEMON_FEAT_TRIPLE_CATAPULT - 88
DEMON_FEAT_GATING_MASTERY - 89
DEMON_FEAT_CRITICAL_GATING - 90
DEMON_FEAT_CRITICAL_STRIKE - 91
DEMON_FEAT_DEMONIC_RETALIATION - 92
DEMON_FEAT_EXPLODING_CORPSES - 93
DEMON_FEAT_DEMONIC_FLAME - 94
DEMON_FEAT_WEAKENING_STRIKE - 95
DEMON_FEAT_FIRE_PROTECTION - 96
DEMON_FEAT_FIRE_AFFINITY - 97
DEMON_FEAT_ABSOLUTE_GATING - 98
NECROMANCER_FEAT_DEATH_TREAD - 99
NECROMANCER_FEAT_LAST_AID - 100
NECROMANCER_FEAT_LORD_OF_UNDEAD - 101
NECROMANCER_FEAT_HERALD_OF_DEATH - 102
NECROMANCER_FEAT_DEAD_LUCK - 103
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_STEEL - 104
NECROMANCER_FEAT_CHILLING_BONES - 105
NECROMANCER_FEAT_SPELLPROOF_BONES - 106
NECROMANCER_FEAT_DEADLY_COLD - 107
NECROMANCER_FEAT_SPIRIT_LINK - 108
NECROMANCER_FEAT_TWILIGHT - 109
NECROMANCER_FEAT_HAUNT_MINE - 110
NECROMANCER_FEAT_ABSOLUTE_FEAR - 111
RANGER_FEAT_DISGUISE_AND_RECKON - 112
RANGER_FEAT_IMBUE_BALLISTA - 113
RANGER_FEAT_CUNNING_OF_THE_WOODS - 114
RANGER_FEAT_FOREST_GUARD_EMBLEM - 115
RANGER_FEAT_ELVEN_LUCK - 116
RANGER_FEAT_FOREST_RAGE - 117
RANGER_FEAT_LAST_STAND - 118
RANGER_FEAT_INSIGHTS - 119
RANGER_FEAT_SUN_FIRE - 120
RANGER_FEAT_SOIL_BURN - 121
RANGER_FEAT_STORM_WIND - 122
RANGER_FEAT_FOG_VEIL - 123
RANGER_FEAT_ABSOLUTE_LUCK - 124
WIZARD_FEAT_MARCH_OF_THE_MACHINES - 125
WIZARD_FEAT_REMOTE_CONTROL - 126
WIZARD_FEAT_ACADEMY_AWARD - 127
WIZARD_FEAT_ARTIFICIAL_GLORY - 128
WIZARD_FEAT_SPOILS_OF_WAR - 129
WIZARD_FEAT_WILDFIRE - 130
WIZARD_FEAT_SEAL_OF_PROTECTION - 131
WIZARD_FEAT_COUNTERSPELL - 132
WIZARD_FEAT_MAGIC_CUSHION - 133
WIZARD_FEAT_SUPRESS_DARK - 134
WIZARD_FEAT_SUPRESS_LIGHT - 135
WIZARD_FEAT_UNSUMMON - 136
WIZARD_FEAT_ABSOLUTE_WIZARDY - 137
WARLOCK_FEAT_TELEPORT_ASSAULT - 138
WARLOCK_FEAT_SHAKE_GROUND - 139
WARLOCK_FEAT_DARK_REVELATION - 140
WARLOCK_FEAT_FAST_AND_FURIOUS - 141
WARLOCK_FEAT_LUCKY_SPELLS - 142
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_HASTE - 143
WARLOCK_FEAT_POWER_OF_STONE - 144
WARLOCK_FEAT_CHAOTIC_SPELLS - 145
WARLOCK_FEAT_SECRETS_OF_DESTRUCTION - 146
WARLOCK_FEAT_PAYBACK - 147
WARLOCK_FEAT_ELITE_CASTERS - 148
WARLOCK_FEAT_ELEMENTAL_OVERKILL - 149
WARLOCK_FEAT_ABSOLUTE_CHAINS - 150

Uwaga: Nie gwarantuję poprawnego działania kodów oraz nie udzielam dodatkowych informacji dotyczących ich wpisywania i tym podobnych.SmileSmileSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna -> Heroes V
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin