Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna GrY kOmPuTeRoWe
FoRuM o GrAcH kOMpUteRoWyCh
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradniki Nocnego Życia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna -> Simsy 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matek13
Administrator


Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie 19:24, 22 Kwi 2007    Temat postu: Poradniki Nocnego Życia

Udana randka
Podstawą udanej randki jest oczywiście dobry partner. Tym, którzy mają z tym problem polecam usługi "Cygańskiej Swatki", która dobierze nam partnerkę zgodnie z naszymi upodobaniami wybranymi przy tworzeniu sima.

Kiedy mamy już partnera, warto nasze stosunki doprowadzić do pojawienia się tzw. dobrej chemii. Kiedy pojawi się dobra chemia udaną randkę mamy prawie już w kieszeni. Aby umówić się z danym simem, klikamy na niego, szukamy akcji "Zapytaj..." i jeżeli jest taka możliwość to wybieramy: "Umówisz się ze mną?"

Po wyrażeniu zgody partnera na spotkanie, w rogu pokazuje nam się status randki. Najlepszy jest oczywiście ten ostatni (Randka Marzeń). Aby ułatwić sobie życie klikamy na strzałkę obok wizerunku sima partnera dzięki czemu pojawią nam się jego pragnienia i obawy

Teraz robimy różne czynności wskazywane przez dobrą chemię. Wtedy nasza randka w 99% będzie udana. Co każdą czynność są dodawane punkty oceny lub też odejmowane. Kiedy zdobędziemy kolejny poziom oceny randki przybywa nam czasu na randkę. Początkowa stawka to 3 h (simowe).


Wampiryzm
Jedną z nowości, które wnosi do gry dodatek Nocne Życie są wampiry. Czemu by więc nie stać się jednym z nich ? Ten poradnik z pewnością wam w tym pomoże Wink

Stajemy się wampirem
Aby stać się jednym z krwiopijców naszego sima najpierw musi ukąsić jeden z nich. Wampiry najczęściej spotykamy na przedmieściu lub przechodzących obok naszego domu wyłącznie w nocy. Poznajemy je po szarym odcieniu skóry.

Kontakty z nimi przebiegają tak jak z innymi simami, tyle że nie da się zdobyć ich miłości póki sami nie zostaniemy krwiopijcami. Gdy kontakty między naszym simem a wampirem będą bardzo dobre, wtedy wampir pokusi się o ukąszenie go w szyję, a wtedy stajemy się jednym z nich.

Wady i zalety wampiryzmu
Jest tylko jedna wada bycia wampirem - gdy w ciągu dnia dosięgnie naszego sima dosięgną promienie światła słonecznego wszystkie jego wskaźniki potrzeb zaczną gwałtownie spadać. Jest na to jedna metoda - podczas dnia naszego sima chowamy do wygodnej trumny, którą kupujemy mu w trybie kupowania. Podczas pobytu w niej potrzeby sima nie spadają i regeneruje on energię.

Jeśli chcemy zarazić innego sima wampiryzmem klikamy na niego i wybieramy opcję "Ukąś w szyję". Jeśli jesteśmy z nim w dobrych stosunkach, po chwili nasz kolega staje się takim samym krwiopijcą jak my.

Podczas nocy potrzeby naszego sima nie spadają, co sprzyja prowadzniu nocnego życia przez naszego sima. Po zostaniu wampirem nasz sim umie także kilka nowych rzeczy np. poruszać się niezauważenie oraz latać.

Kończymy bycie wampirem.
Gdy znudzi nam się bycie wampirem dzwonimy do Cygańskiej swatki i kupujemy od niej butelkę Wampirocyliny-D, po której wypiciu nasz sim przestaje być krwiopijcą i wraca do normalnego życia.


Zarabianie przyjemnością
Dodatek Nocne Życie wnosi wiele nowych miejsc rozrywek itd. . Z pewnością większość z Nas nie chciała by tracić przyjemności przez pracę. Jednak jest możliwość by mieć czas na wszystko bez używania kodów! Czytając ten poradnik na pewno dowiesz się jak to zrobić. Zapraszam do lektury!

Jak zarabiać przyjemnością? To prostsze niż myślisz! Mam na myśli pracę jako Dj w klubie. Nie płacą dużo bo 30 Simoleanów za godzinę, ale jak pogramy kilka godzin starczy na wszystko. Wszystko musimy zacząć solidnym treningiem w domu aby nabić sobie punkty kreatywności. Nie musimy kupować konsolety, możemy malować obrazy, czy grać na jakimś instrumencie, jednak uważam iż konsoleta wniesie więcej korzyści. Dlatego np. na "strychu" swojego mieszkania budujemy sobie domowy klubik. Jakieś światełka itd. aby oddać klimat. Stawaimy konsoletę i gramy. Co jakiś czas dostajemy kolejne punkty kreatywności.

Kiedy zdobywamy punkt Oznacza to iż nasz sim jest znowu bardziej doświadczony. Kiedy nazbieramy sobie tych punktów ponad połowę, z naszych glośników nie wydobywają się mieszane dźwięki szybkiej muzyki ze starociami tylko nasz sim ładnie gra i jednolicie, a zmienianie utworów nie sprawia mu już trudności.

Kiedy już jesteśmy wystarczająco przygotowani wsiadamy w taksówkę lub samochód prywatny i jedziemy do jakiegoś miłego klubu. Dla osób o słabszych sprzętach polecam wyjechać jeszcze w dzień ponieważ, zanim wszystko się ułoży poprawnie itd...lepiej być przed czasem i jeszcze się przygotować. Kiedy wyjeżdżamy z domu, nie zaszkodzi wypsikać się wodą kolońską, trochę się podstroić i fajnie ubrać. Ponieważ wtedy możliwe jest, że po skończonej grze, jakaś simka/sim zainteresuje się naszą postacią.

Kończymy grę i podziękowania za dotrzymanie towarzystwa podczas gry. Wracając do naszych umiejętności, czasami dobrze jest zrobić kilka domowych imprez, aby potem nie mieć wpadki. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna -> Simsy 2
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin