Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna GrY kOmPuTeRoWe
FoRuM o GrAcH kOMpUteRoWyCh
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poradniki Buduj razem z nami!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna -> Simsy 2
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Matek13
Administrator


Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Nie 19:23, 22 Kwi 2007    Temat postu: Poradniki Buduj razem z nami!

Domek na drzewie
1. Wczytujemy wybraną parcelę mieszkalną, bądź publiczną.

2. Budujemy zamknięte pomieszczenie bez fundamentów.

3. Powierzchnię nad ścianami pokrywamy dowolną podłogą.

4. Ściany spod podłogi usuwamy.

5. Dopasowywujemy odpowiednie drzewo (drzewa) i stawiamy je pod podłogą oraz dodajemy schody (drabinę).

6. Całość ogradzamy dowolną barierką i ustawiamy obiekty. Taras gotowy!

Domek na drzewie
Powtarzamy wszystkie czynności do punktu 5.
6. Ustawiamy ściany tak, aby tworzyły pomieszczenie.

7. Malujemy ściany, dodajemy barierki, okna, drzwi, dach.

8. Noi i domek gotowy! Można w nim urządzić np. miejsce do zabaw dla dzieci.


Płatne WC
1. Budujemy np. łazeinki.

2. Przed drziami do łazienki budujemy przedsionek.

3. Do przedsionka dodajemy zwykłe drzwi.

4. Elektronika/ inne / urządzenie biletujące. Wstawiamy obiekt do przedsionka.

5. Gdy już gramy, klikajac na urządzeniu ustalamy cenę i karzemy pobierać opłaty.


Podziemny Garaż
1. Liczymy 10 kratek od chodnika i tam robimy fundament o długości 7 kratek, i szerokości 1.

2. Przy fundamencie obniżamy teren o 16 kratek i równamy wzdłuż fundamentu.

4. Wpisujemy kod "boolProp constrainfloorelevation false" i stawiamy podjazd.

5. Następnie wyrównujemy podjazd, zostawiając dwie kratki od chodnika.

6. Niszczymy fundamenty.

7. Potem, podnosimy wyrównany wcześniej teren pod podjazdem o następującą liczbę kliknięć:
Rząd pierwszy 10 kliknięć
Rząd drugi 8 kliknięć
Rząd trzeci 6 kliknięć
Rząd czwarty 4 kliknięć
Rząd piąty 2 kliknięć
10-10-10-10-10-10-10, aż do końca zniżonej części działki, i tak po kolei.

8. Kasujemy podjazd. Powinniśmy mieć taki równomiernie opadający zjazd.

9. Teraz klikamy strzałkę, która sprawi, iż cofnie się nasz ostatni ruch. Tada: Mamy krzywy podjazd.

10. Wyrównujemy resztę niezagospodarowanego gruntu, i wpisujemy kod "Moveobjects on".

11. Kładziemy przedłużenie.

12. Wyrównujemy przedłużenie z dolną częścią garażu.

13. Kasujemy przedłużenie i cofamy ruch.

14. Budujemy garaż, a na nim (lub obok) dom, i gotowe


Dom nad wodą
1. Budujemy dowolną bryłę domu na parterze.

2. Budujemy piętro. Konieczna jest budowa tarasu.

3. Dzielimy piętro na pokoje według uznania. Dodajemy podłogi. Urządzamy piętro tak, jakby nie było parteru. Możemy dodać również kolejne piętro.

4. Zależnie od kształtu domu budujemy schody, najlepiej w stronę ulicy. Dobrym pomysłem jest podwyższenie, tak jak na obrazku. Doprowadzamy dowolnie ścieżkę do ulicy. Musi być koniecznie wyłożona z podłogi.

5. Jeżeli mamy podest, to wyrównujemy jak największą jego część do poziomu działki.

6. Schodzimy na parter i usuwamy jego ściany. Następnie wchodzimy na piętro i widzimy rezultaty. Dom jest uniesiony w powietrzu.

7. Otaczamy wodą dowolnie teren wokół domu. Podłoga na ścieżce uniemożliwi jej zalanie przy budowie zbiorników wodnych.

8. Wpisujemy kod: moveobjects on

9. Na parterze wyrównujemy wodę tak, aby odległość między ziemią pod wodą, a podłoga naszego domu wynosiła 2 piętra.

10. Ustawiamy kolumny. Jeżeli nie posiadamy tych kilku - piętrowych, to możemy wstawić 2 na sobie.

11. Na koniec wykańczamy dom i otoczenie. Gotowe!


Winda
1. Umieszczamy windę na parterze

2. Ogradzamy windę ścianami dookoła.

3. Piętro pokrywamy podłogą.

4. Stawiamy windę na piętrze

5. No i gotowe!


Mozaika
Aby uzyskać powyższy efekt wystarczy:

1. Tworzymy nową działkę. Następnie niskimi płotkami tworzymy wzór jaki chcielibyśmy uzyskać.

2. Kiedy wzór gotowy, wypełniamy go wybranymi teksturami

3. Następnie z wciśniętym klawiszem Ctrl jedziemy płotem po tych samych liniach, z tym, że teraz płot się usunie i pozostanie sama mozaika.



Trybuny
1. Tworzymy nową działkę i narzędziem do "edytowania" powierzchni terenu robimy trzy co raz to wyższe pagórki.

2. Gdy mamy trzy pagórki wyrównujemy ich powierzchnię, dodajemy schodki z każdego z nich i dodajemy fotele (jak w kinie).

3. Dodajemy płoty

4. Na zakończenie pod fotelami można dać ładną podłogę. Efekt jest rewelacyjny i w sam raz na imprezki naszych simów!


Półpiętra
Stwarzamy nową działkę, i wchodzimy do jej wnętrza. Budujemy dwa piętra o takiej samej wielkości.

Wciskamy: Ctrl+Shift+C i w okienku wpisujemy kod: boolProp constrainFloorElevation false, i stwarzamy fundametny w pomieszczeniu oraz na zewnątrz (aby uzyskać zadowalający nas efekt nie wypełniajmy fundamentami całego pomieszczenia)

Dodajemy różne bajery, w stylu płotków i schodków. Podobnie jak na obrazku

I wszystko gotowe. Teraz malujemy ściany i upiększamy nasze "półpiętro" w mieszkaniu.


Most i most z łukiem
Stwarzamy w grze nową działkę, na której tworzymy fundamenty. Środek wypełniamy podłogą (wg. uznania)

Następnie narzędziem, którym tworzyliśmy fundamenty, z wciśniętym klawiszem Ctrl usuwamy boczne i nie potrzebne już elementy fundamentu.

Po wycięciu nie potrzebnych fragmentów do naszego mostku dołączamy schody

Most jest już gotowy! Teraz możemy dodać mu poręcze w postaci płotów a pod nim może płynąć rzeczka.

Most z łukiem
Wpisujemy kod:boolProp constrainFloorElevation false

Budujemy zwykły most na fundamentach.

Podnosimy teren pod mostem. jak widzimy dzięki kodowi most też się unosi. Kształtujemy efekt aż uzyskamy satysfakcjonujący nas efekt.

Wpisujemy kod: boolProp constrainFloorElevation true

Wyrównujemy teren pod fundamentami.

Robimy jeziorko, rzeczkę, lub zostawiamy most nad ziemią. Gotowe!


Piwnica
Stwarzamy w grze nową działkę, wchodzimy do niej i tworzymy dół

Narzędziem które prostuje teren, wyprostowujemy ściany oraz podłoże dołu

Dół otaczamy fundamentami

Pokrywamy podłogą fundamenty *można także pokryć kawałek poza fundamentami jednak nie cały* od pokrytego terenu spuszczamy schody do naszego dołku

Pozostałości także pokrywamy podłogą i piwnica gotowa Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GrY kOmPuTeRoWe Strona Główna -> Simsy 2
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin